دیدار معاون درمان و ریاست اورژانس پیش بیمارستانی با ریاست اورژانس کشور

دیدار دکتر علی ایزدی و دکتر محمد جواد امیری با دکتر پیر حسین کولیوند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۰:۵۴ | تعداد بازدید: 138

دکتر علی ایزدی معاون درمان دانشگاه و رئیس اورژانس تربت حیدریه در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور از ساخت 4 پایگاه در این استان خبر داد .

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تریت حیدریه، رئیس اورژانس تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه یکی از راه های اصلی زائران مشهد است و از این رو یکی از دغدغه های اورژانس تربت حیدریه تجهیز و به روز رسانی پایگاه های خدمت رسانی اورژانس منطقه است.

دکتر امیری افزود: پایگاهی ساخته شده است که 2 منظوره است و آماده بهره برداری است. امکان امداد رسانی زمینی و هوایی در این پایگاه در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: 2 پایگاه دیگر هم که توسط خیران در حال ساخت است پیشرفت خوبی داشته و یک پایگاه جاده ای هم در حال اضافه شدن به پایگاه های منطقه تربت حیدریه است .

رئیس اورژانس تربت حیدریه با بیان اینکه 7 پایگاه دیگر به این استان افزوده خواهد شد، گفت: برای تجهیز پایگاه های در حال ساخت نیاز به تجهیزات و امکانات داریم .

 

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت:سازمان اورژانس کشور در سال های اخیر به عنوان یک سازمان خدماتی موفق در بین مردم و مسئولان شناخته شده است و پر توان به مسیر خود ادامه می دهد .

دکتر کولیوند ضمن قدردانی از تلاش های همکاران خود در تربت حیدریه افزود: تعدادی آمبولانس خریداری شده در اختیار این پایگاه های قرار می گیرد. .

 

گفتنی است در حال حاضر 16 پایگاه و 32 آمبولانس در پایگاه تربت حدیریه مستقر است 

تصاویر خبر